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Fernando Alonso quiere ser ún más líder en Japón
#29
David:

Perfectamente puede ser, de hecho el enlace de Scarbs es de junio de 2011, y le preguntó a Mclaren y a Charlie Whiting por esa supuesta flexión, y el Whiting le contestó esto:

UPDATE: While I am still awaiting a response from McLaren, I have had a direct reply from Charlie Whiting, FIA Formula One Race Director, to my questions. He responds “The slight anomaly you refer to has been investigated and we have told the team improvements need to be made”. I also asked if this area is subject to any specific deflection tests or construction of the wingpylon interface “there is no stated permissible deflection of the parts you’re referring to, we do of course have a blanket restriction on any bodywork moving but, in some cases, we define limits given that no bodywork can be designed infinitely rigid”. So it seems any movement there should not be evident at the British GP.

Así que es una "pequeña anomalía", la flexión no está permitida, pero no tienen una prueba específica para esa zona. Para otras si, porque no hay materiales de rigidez infinita.

En castellano, lo saben y se la pela............
Todo al AMR24. 
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RE: Fernando Alonso quiere ser ún más líder en Japón - por ethernet - 03-10-2012, 21:20

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