24-08-2017, 12:48
(23-08-2017, 17:07)payoloco escribió:Nos reímos por no llorar. Pero es para sacar la alpargata y deslomar a los japoneses.(23-08-2017, 13:34)enrike hu fr escribió:Se acabó la Era mono cilindro.(23-08-2017, 13:29)NachoBcn escribió:(23-08-2017, 11:28)payoloco escribió: Alonso, viendo el panorama reinante, va a esperar a final de año, a ver si en Honda suena la flauta.
Si suena, se queda.
Si no suena, negociará un año especial (Indy+Lemans) y volver al siguiente.
Y que haría... quedar como piloto probador de mclaren?
No se... Sería arriesgado tambien, que durante el año el mcalaren funcionara y el norris o el vandorme dieran la nota. Se nos podría cerrar la ultima puerta.
Yo creo que le toca... nos toca quedarnos y soñar con el milagro de los panes y los peces de Honda.
Por cierto. A mi la sensación que me ha dado del articulo ese, es que Honda está probando los motores en pista. Que es lo que tenían que haber hecho desde hace 28 años.
sin saber inglés y leyendo en diagonal ,,, asi lo veo sueño yo tambien ,,
When asked to comment on the situation regarding Ilmor, and potential gains that have come, Honda declined to reveal any specific details – other than it was working hard on good progress for 2018.
“Although we do not deny the possibility of working with outsources [consultants], we do not disclose the details,” said a Honda spokesman.
“We are now working on the development of the 2018 powerunit but nothing specific can be mentioned at this time, other than the fact that we are working very hard to get further improvement to become more competitive in coming season.”
As well as outsourcing work, there have also been changes to the way that Honda operates, with problems related to correlation between track and dyno having hurt it earlier this year – especially when it came to translating performance from a single cylinder to a full engine block.
Speaking before the summer break, Hasegawa said: “We are changing our way of development. We’re not too much insisting on mono-cylinder [dyno] development.
“We can check factors or elements or many concepts with the mono-cylinder [block] but we now understand we need to check with the V6 to finalise our specification. So we are no longer relying too much on the mono-cylinder res
Aleluya!
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Siempre con Fernando, año tras año.
Un imbécil que lee mucho no reduce un ápice su imbecilidad. Si acaso, se convierte en un imbécil leído.