06-03-2023, 22:23
When Toto was asked to summarise his weekend, he was quick to praise his rivals old and new; “Well one of the worst days in racing, really not good at all. just lacking pace front, right and centre. That’s a reflection of the tests because the Aston Martin is very fast they deserve that. Red Bull is just on a different planet. [Red Bull] reminds me of our best years when we were pulled a second on everyone else. That is the benchmark and we need to do one step after the other to come back and we can do that, absolutely we can.”
Si Toto habla asi, aparte de que indigna que reconozca que nos tomaron por tontos en el pasado, quiza RB si que esta en otra liga. O a lo mejor no y con unas semanas de comprension del coche y otras de upgrades les recorten/recortemos el segundo (que estoy seguro) que nos meten cuando quieren.
Si Toto habla asi, aparte de que indigna que reconozca que nos tomaron por tontos en el pasado, quiza RB si que esta en otra liga. O a lo mejor no y con unas semanas de comprension del coche y otras de upgrades les recorten/recortemos el segundo (que estoy seguro) que nos meten cuando quieren.