Safety Car usa cookies
Utilizamos cookies propias y de terceros para optimizar nuestros servicios y mejorar tu experiencia, no se utilizarán para recoger información de carácter personal. Necesitamos tu consentimiento para que aceptes nuestras cookies, que podrás eliminar siempre que lo desees.


Calificación:
  • 17 voto(s) - 4.24 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HILO OFICIAL Pretemporada F1 2015
Ron Dennis held court in the McLaren motorhome for a fascinating 40 minutes or so, touching on numerous topics surrounding his team and F1 in general. Of course, the immediate focus centered on the MP4-30's lack of mileage today but Dennis said this of the team's engine schedule with Honda:

"Our race engines are two or three steps away from where we are now, therefore we’re still running development engines and will continue to run development engines through to the last test.

"The engine is an integral part of our size zero policy. The car is phenomenally tightly packaged in the back end, which has given huge scope to Peter and his team and they have taken full advantage of it.

"The level of detail and the precision of manufacturer of the components has surpassed anything any McLaren standards of the past. The elegance of some of the aerodynamic solutions as they’re packaged into suspension, brake ducts is done to a level we’ve never been able to achieve before."
[Imagen: Sn5JOE8.jpeg]
Parece que varias fuentes y no solo la interesada que es McLaren coinciden en que el problema es de software,mañana ya vereis como va mejor,a ver si nos entedemos.....hoy McLaren podria haber dado 100 vueltas a lo mejor,pero darlas con la UP medio sincronizada pues como que no tiene mucho sentido.
[Imagen: thump_2265712katsushikahokusaithe.jpg]
[Imagen: 27db47408c36e9ca6bb249233de436d3.png]
(01-02-2015, 17:50)NachoBcn escribió:
(01-02-2015, 17:49)Senna-1 escribió: Hombre no creo que sean tan pardillos e ignorantes en Ferrari o periodistas cercanos a Ferrari de creerse que son primeros jajajaja,

Parece ser que si. Y pensabamos que la prensa deportiva del futbol era penosa.

Será que se contentan con quedar por delante de Alonso. Que Mercedes esté en otra galaxia es lo de menos.
Que cachondos.

[Imagen: ba2c4bfd856acb460982f6e926e59edc.png]
En resumen, que la trasera está tan petada para conseguir un cuello de botella minusculo, que debe de haber tal jaleo ahi dentro que ni ellos se aclaran y a la minima se colapsa.


Qué coño es lo de la size zero policy?
[Imagen: Sn5JOE8.jpeg]
(01-02-2015, 17:57)Cohle Rust escribió: Que cachondos.

[Imagen: ba2c4bfd856acb460982f6e926e59edc.png]

Lolaco. Qué cabrones..
[Imagen: Sn5JOE8.jpeg]
(01-02-2015, 15:42)EnriqueSFC escribió: Prodromou dirá: vaya, por fin un piloto que sabe de lo que habla
Alonso dirá: Vaya por fin un ingeniero!!
Nadie puede volver atrás y empezar de nuevo, pero cualquiera puede empezar HOY y crear un nuevo final.
And here's Dennis explaining what has limited McLaren's running to just six laps today:

"The problems that we’re experiencing today are really stemming from the tense packaging that goes on inside the engine. At this moment in time we don’t have exact understanding, but we've got some sensors that aren't talking correctly to other parts of the system. Therefore, whilst we can turn them off and circumvent them, this is what testing’s about so right now the guys are disassembling the car again to try and eliminate some short-circuiting on some sensors.

"Nothing’s overheating, which is normally what happens when you get it wrong on packaging, we’ve got no burning of heat shields. There is every indication that the mechanical design of the car has been well executed."
IMPORTANTISIMO ESTO
[Imagen: Sn5JOE8.jpeg]
[Imagen: B8xKriSCQAAN56j.jpg:large]
[Imagen: images?q=tbn:ANd9GcQy09_TK3PkVS5nQEdJCFy...DkT7zWeDKg]


Salto de foro:


Usuarios navegando en este tema: 212 invitado(s)