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HILO OFICIAL TEMPORADA 2025
(13-05-2025, 21:53)ethernet escribió: Do you have any involvement with the AMR25?
"Lawrence understandably wants us to do as well as we can in 2025 so there's a small team still working on this year's car from an aerodynamics point of view. I've had a few lunchtime conversations with that small group, discussing the car and what we can do about it."

[b]Can we expect to see you at the track any time soon?[/b]
"I plan to be in Monaco…
"…with the notebook."

De la entrevista en la web de AM F1:

https://www.astonmartinf1.com/en-GB/news...f_2Pv7FBig

Pues veremos hasta donde se llega con ese par de consejos informales a cuatro amigos a la hora de almorzar....
Absurdo saludo fanático 
Responder
(, 12:05)BELAY escribió:
(13-05-2025, 21:53)ethernet escribió: Do you have any involvement with the AMR25?
"Lawrence understandably wants us to do as well as we can in 2025 so there's a small team still working on this year's car from an aerodynamics point of view. I've had a few lunchtime conversations with that small group, discussing the car and what we can do about it."

[b]Can we expect to see you at the track any time soon?[/b]
"I plan to be in Monaco…
"…with the notebook."

De la entrevista en la web de AM F1:

https://www.astonmartinf1.com/en-GB/news...f_2Pv7FBig

Pues veremos hasta donde se llega con ese par de consejos informales a cuatro amigos a la hora de almorzar....

A mi me llama la atencion esta respuesta:

"My thoughts on the '26 regulations are similar to what my thoughts were about the big regulation change for 2022: initially thinking the regulations were so prescriptive that there wasn't much left here [for a designer], but then you start to drill into the detail and realise there's more flexibility for innovation and different approaches than first meets the eye"

Como haga lo mismo que hizo en Red Bull en el 2022... 

Esperemos que siga teniendo el ojo fino que ha tenido siempre.  Big Grin
Responder
(8 horas )kapikuo escribió:
(, 12:05)BELAY escribió:
(13-05-2025, 21:53)ethernet escribió: Do you have any involvement with the AMR25?
"Lawrence understandably wants us to do as well as we can in 2025 so there's a small team still working on this year's car from an aerodynamics point of view. I've had a few lunchtime conversations with that small group, discussing the car and what we can do about it."

[b]Can we expect to see you at the track any time soon?[/b]
"I plan to be in Monaco…
"…with the notebook."

De la entrevista en la web de AM F1:

https://www.astonmartinf1.com/en-GB/news...f_2Pv7FBig

Pues veremos hasta donde se llega con ese par de consejos informales a cuatro amigos a la hora de almorzar....

A mi me llama la atencion esta respuesta:

"My thoughts on the '26 regulations are similar to what my thoughts were about the big regulation change for 2022: initially thinking the regulations were so prescriptive that there wasn't much left here [for a designer], but then you start to drill into the detail and realise there's more flexibility for innovation and different approaches than first meets the eye"

Como haga lo mismo que hizo en Red Bull en el 2022... 

Esperemos que siga teniendo el ojo fino que ha tenido siempre.  Big Grin

Bueno, yo creo que esta intentando sembrar inquietud en el resto de equipos y así hacer que vuelvan a revisar todo, un poco para hacerles desviar recursos.

La verdad que los cambios son de mucho calado y seguro que veremos grandes diferencias.
Esperemos que no se junte el mejor motos con el mejor chasis/aereo y podamos ver rendimientos similares pero de manera dispar.
Absurdo saludo fanático 
Responder


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